Vaje

Vaje, ki jih izvajate stoje

Te vaje izvajajte vedno, kadar stojite (čakate v vrsti, opravljate stoječa dela …).

  1. Stojte na prstih.DETRALEX_www_01.2.4.slika01
  2. Hodite po petah.DETRALEX_www_01.2.4.slika02
  3. Zibajte se na nogah od pet proti prstom.DETRALEX_www_01.2.4.slika03
  4. Gibajte stopala skupaj in narazen.DETRALEX_www_01.2.4.slika04
Vaje, ki jih izvajate leže

Te vaje izvajajte zjutraj, ko se zbudite, in zvečer pred spanjem.

  1. Kroženje z nogami: hitro premikajte obe nogi, kot bi vozili kolo (od 15 do 20-krat).DETRALEX_www_01.2.4.slika05
  2. Z iztegnjenimi in nekoliko dvignjenimi nogami migajte s prsti na nogah: izmenično jih skrčite in iztegnite (do 20-krat).DETRALEX_www_01.2.4.slika06
  3. Križajte noge s škarjastimi gibi (od 10 do 15-krat).DETRALEX_www_01.2.4.slika07
  4. Krožite z vsako nogo v gležnju v majhnem krogu (10-krat).DETRALEX_www_01.2.4.slika08

Viri:

  • Brošura Kronična bolezen ven, Servier Pharma d. o. o., DTXLP3 13/14

Strokovno pregledal: asist.mag. Matej Makovec, dr.med., specialist kirurg